وبلاگ تخصصي نيروهاي نظامي ايران
 
 

  این عکس کوچک شده است، برای اینکه بصورت بزرگ شده ببینید، روی این قسمت کلیک کنید، اندازه اصلی عکس 755x1132 می باشد.


از جمله توانایی های گروه نوپو می توان به موارد زیر اشاره کرد:




۱)علاوه بر اینکه دقت بینایی این افراد باید 10/10 باشه دقت تیر اندازی هم باید 10/10 باشه یعنی با هر شلیک بتوانند به صورت دقیق یک نفر رو هدف بگیرند .


۲ ) اعتماد به نفس : برای مثال هر یک از افراد یگان نوپو باید بتوانند از طریق دو طناب از پشت بام یک ساختمان سه طبقه به ساختمانی در 10 متر آنطرف تر برسند جالب است بدانید  این گروه از تمرینات تنها تابع اعتماد بنفس و شجاعت  است .

توانایی رزمی  : در حد باز شدن پاها حداقل به اندازه 170 درجه  وتوانایی لگد زدن های محکم و سریع به اندامهای فوقانی و نقاط حساس بدن و چندین فن پرشی و قفل کردن و شکستن اعضای بدن و دفاع شخصی و استفاده از چوب و تونفا و چاقو به انضمام پرتاب چاقو و استفاده صحیح از سلاح سرد .


۳) توانایی در رانندگی عملیاتی : شامل رانندگی و موتور سواری و شیوه های فرار از تیر رس مهاجم  و تقیب و گریز همزمان و نیز نحوه ی وارد ساختن  ضربه  به سپر خودرو مهاجم به گونه ای که به واژگونی آن بینجامد .


۴) تیر اندازی و جنگ افزار شناسی  تخصصی : شامل آشنایی با تله گذاری و بمب گذاری و شناسایی تله های انفجار در ساختمان ها و به طور کلی نحوه ی برخورد با جنگهای شهری ، اشتباه کنی خودت ترکیدی ! حتی 1 صدم ثانیه ، هیچ گلوله یا بمبی واسه فرارت معطل نمیشه .


۵)  ایجاد وحشت در مهاجم: این کار عمدتا و در عملیات های رهایی گروگان به صورت تخصصی به عهده ی یک نفر از تیم نوپو به نام "مذاکره کننده" است البته از تکنیکهای روانی این گروه پر توان در زمینه عملیات روانی میتوان  به رنگ مشکی تجهیزات ، خودرو ها و لباس و ماسک صورت این گروه اشاره کرد.


۶) راپل و صعود و نزول از ارتفاعات : شامل صعود و نزول  از پشت بام  یا  هلیکوپتر آن هم به شیوه های گوناگن مثل راپل پلنگی یا تیر اندازی در حال صعود و نزول و یا صعود معکوس.

۷) کمین و ضد کمین و استتار.  

۸) کمک های اولیه و امداد و زندگی در شرایط سخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 10:15 :: توسط : مهرداد مقامي

درباره وبلاگ
عكس هاي نيرو هاي چمهوري اسلامي ايران
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصي نوپو و نيروهاي انتظامي و آدرس policefa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 73235
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1